ChatBox
Alien Deck

NEO NYAN TEAM

/
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 Alien Deck

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



Alien Deck Empty
PostSubject: Alien Deck   Alien Deck EmptyWed Feb 20, 2013 2:10 am

Alien Deck WmEICBs

what do you guys think?

Yeah, i have a Dino Rabbit part of the deck, but I just want Filler calm down >_>.
Back to top Go down
Carpe_Diem
Admin
Carpe_Diem

Posts : 106
Join date : 2012-12-06
Age : 27
Location : Paterson, NJ

Alien Deck Empty
PostSubject: Re: Alien Deck   Alien Deck EmptyWed Feb 20, 2013 11:41 pm

I like this deck, hmm may i suggest Lances in extra if anything? since u do run rabbit and most people bottomless the rabbit effect and it can work with the alien counters to lower the atk of opposing monsters....other than that compuls? lol I dont think these are necessary changes I just prefer to have lance and compuls since barely any one runs solemns any more, so my worst backrow threats are bottomless and d-prison. Besides these the deck seems legit. How has it been testing?

_________________
Alien Deck 1g6oug
Alien Deck Beeb65a9-da45-4031-8a4f-0df6d4420c78_zpsd0a856cf
Alien Deck SGhw
Alien Deck 34fbq5v
Back to top Go down
View user profile http://neonyanteam.forumotion.com
Guest
Guest



Alien Deck Empty
PostSubject: Re: Alien Deck   Alien Deck EmptyThu Feb 21, 2013 1:29 pm

Yea I edited the deck so I side Alien Dog instead and Added in Compulse and all that. Lance however for rabbit is kinda iffy to me because for 1 they can't bottomless trap hole rabbit and 2nd Using Bottomless after I get my 2 normals and using Lance on one would be redundant. My only threat is Vieler and Rabbit is the only one that would hurt most from it, excluding Ammonite that is
Back to top Go down
Sponsored content




Alien Deck Empty
PostSubject: Re: Alien Deck   Alien Deck Empty

Back to top Go down
 
Alien Deck
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NEO NYAN TEAM :: Team Forums :: Deck Help/ Ruling Questions-
Jump to: